”Det Lille Teater” Flensborg.

Dato

Horsens rutebilstation

Teatertur.

Program:

15.00 – 15.30 Flensborg, grænseindkøb.

16.00 ankomst Skt. Knudsborg

19.00 afgang til teatret, forestilling begynder kl. 19.30.

Inden turen går i teatret om aftenen er vi inviteret på besøg med rundvisning og eftermiddagskaffe i Skt. Knudsgildernes hus i Flensborg. Vi vil blive fortalt om gildets næsten 1000-årige historie. Aftensmaden indtager vi samme sted, inden vi kl. 19.00 stiger på bussen til teatret. Teaterstykket, vi skal se, hedder kort og godt ”Danskhed”, hvor spørgsmålet er, om leverpostej, rødkål, flæskesteg og hygge, er ensbetydende med at være dansker? Eller er danskhed blot en medieskabt skrøne? Prisen pr. deltager er igen i år kr. 400,00. Ved tilmelding indbetales beløbet på konto nr. 7160. 0001481824 Tilmelding er nødvendig, senest 1. februar 2018. Til Jens Nørgaard tlf. 5095 9280 eller Kirsten Rykind Eriksen tlf. 4026 5489 Afgang bus, Horsens rutebilstation. kl. 13.00. Opsamling Vejle kl. 13.30 på motorvejsopsamlingsplads nr. 59 (Transportcenter Vejle). I Kolding på opsamlingsplads nr. 65. Dette arrangement er i samarbejde med kreds 20