Årsmødet på Vesterled

Dato

”Vesterled”, i Sdr. Haurvig på Holmsland Klit

I 2017 var der mere end 65 personer der fandt vej til Sdr. Haurvig til denne begivenhed. Så meld dig til i god tid. Middag fra kl. 12:00 – til en pris af kr. 150,- eller 20 €. (Betales på dagen…) Igen i år, har vi 2 Årsmødetalere, Mette Bock – som har ordet frit, og Katrine Hoop, som bl. a. vil fortælle om Projekt Oplev Sydslesvig, det skulle vist garantere, en spændende eftermiddag – i gode venners lag! Flere og flere som har trådt deres barnesko, på Lejrskolehjemmet Vesterled, finder nu i en moden alder – atter vejen til stedet… vi har plads til rigtig mange – før rammerne strammer – rekorden er fortsat 160 – i 2011. Vedrørende et evt. medlemskab af ”Støtteforeningen for Lejrskolehjemmet Vesterled” kontakt formanden. Læs evt. mere på: www.vesterled.de bemærk ”.de” – fordi siden ligger hos Skoleforeningen!! Den kan være lidt langsom til at åbne – tålmodighed er en dyd – og nogen gange en simpel nødvendighed!