Det lille Teater

Dato

Horsens, Vejle og Kolding

Teatertur til Flensborg med Kreds 20. Om eftermiddagen er der tid til grænseindkøb. Kl. 16 er vi inviteret til at besøge Skt. Knudsgilderne i deres hus, Skt. Knudsborg, Flensborg. Vi får kaffe, fortælling om gildets 1000 årige historie og en rundvisning. Derefter aftensmad. Kl. 19 afgang til Det lille Teater, hvor vi skal se stykket ”Danskhed”. Her stilles spørgsmålet om leverpostej, rødkål, flæskesteg og hygge er ensbetydende med at være dansker? Eller er det en medieskabt skrøne? Pris pr. deltager er kr. 400,00. Ved tilmelding indbetales beløbet på konto nr. 7160. 0001481824, Grænseforeningen for Horsens og omegn. Tilmelding senest 1. februar 2018 til Jens Nørgaard tlf. 5095 9280 eller Kirsten Rykind-Eriksen tlf. 4026 5489, mail: rykind@bbsyd.dk Afgang bus, Horsens rutebilstation. kl. 13.00. Opsamling Vejle kl. 13.30 ved afkørsel nr. 59, samkørselspladsen, og ved afkørsel 65, Kolding Syd, samkørselspladsen.