Bliv medlem af Grænseforeningen

Tak for at du melder dig ind i Grænseforeningen. Det koster 240 kr. årligt at være medlem. Når vi har modtaget din indmelding, modtager du en velkomstpakke og et indbetalingskort med posten. Som medlem modtager du magasinet Grænsen seks gange årligt.

Hvis du derudover ønsker at være medlem af en af Grænseforeningens 60 lokalforeninger, bedes du angive dette i skemaet. Vær opmærksom på, at lokalforeningerne har differentierede priser mellem 120 og 270 kr. Du kan se listen over lokalforeninger her. Kontakt din lokalforening for nærmere oplysninger.

Hvis du melder dig ind på vegne af en skole eller en uddannelsesinstitution, eller hvis du vil være støttemedlem, så klik dig videre her.

Du kan læse mere om Grænseforeningen i denne infobrochure.

Unavngivet.png

Vælg lokalforening
Vi skal bruge dit navn, adresse, telefonnummer og e-mail i forbindelse med fakturering af og generel information om dit medlemskab. Oplysningerne benyttes udelukkende i forbindelse med dit medlemskab i Grænseforeningen. Ved en opsigelse af dit medlemskab vil dine oplysninger blive slettet med udgangen af januar det følgende år, når indberetningen til SKAT har fundet sted. Ønskes de slettet før da så kontakt os på info@graenseforeningen.dk. Se den fulde persondatapolitik på Grænseforeningens hjemmeside.