Grænseforeningen Ungdom

GFUs bestyrelse

GFUs bestyrelse (f.v.): Christopher Warnke (landssekretær), Pia Christiansen, Rune Delfs (landskasserer), Max Kahrmann (landsformand), Alena Strelow (landsnæstformand), Frigga Loeck (suppleant), Wienke Reimer (ikke på billedet), Johanna Jürgensen (ikke på billedet) og Kjell Knudten (suppleant, ikke på billedet).

Velkommen til Grænseforeningen Ungdom!

Vil du være med til at nedbryde grænser? Udvikle grænseområder? Styrke kulturmøder? Og vil du have en fest sammen med andre reflekterede unge mennesker med en lignende passion? Så er Grænseforeningen Ungdom noget for dig!

Vi er en ny ungdomsforening, der er aktiv i hele Danmark og sigter efter at styrke identitetsforståelse, kulturmøder og samarbejde på tværs af grænser i Danmark.

Vores formål er at fremme forståelse, dialog og samarbejde mellem forskellige kulturer og på tværs af grænser for at styrke det demokratibærende fællesskab.

gf ungdom logo Det er er meget let at blive medlem - udfyld blot formularen nedenfor, og så kontakter vi dig. Selvom vi er nye, har vi allerede over 120 medlemmer fordelt over hele landet.

Et medlemskab koster 75 kr. om året. Som medlem bliver du inviteret til diverse arrangementer, såsom debatter, kurser, Roskilde Festival og meget mere. Du kommer til at møde en masse unge, engagerede mennesker, og du kan selv være med til at søsætte nye initiativer. Vi har højt til loftet, og vi glæder os til at byde dig velkommen!

Tilmeld dig og læs mere på vores hjemmeside www.gfungdom.dk.

Find os på facebook.com/gfungdom

Kontakt os via facebook eller gfu@graenseforeningen.dk

grænseløs