Syng Dansk

Dato

Skt. Jørgens Kirke

Koncert i samarbejde med Skt. Jørgens Kirke i Næstved. Torsdag den 31. oktober er det Syng / Spil dansk dag i hele Danmark, hvor der dagen igennem vil blive spillet og sunget
dansk musik i hele landet. Traditionen tro fejrer vi dagen i samarbejde med Sct. Jørgens Kirke, hvor vi indbyder til koncert og fællessang fra kl. 19. Kirkens Børne- og Ungdomskor, Motetkor og kirkens organist, Martin Valsted medvirker. Grænseforeningen sørger for kaffe/te og kage som vi drikker i sognegården, så der skal ikke flyttes borde. Kom og få smurt stemmebåndet. Alle er velkomne. Fri entré. Spil Dansk Dag: Alle, lige fra professionelle musikere til musikalske nybegyndere, alle kan være med på dagen. En række landsdækkende organisationer fra hele det danske musikliv støtter Spil Dansk Dagen, og det er 14. gang at Grænseforeningen og Skt. Jørgens Kirke er med til Syng & Spil Dansk. Martin Valsted og Grænseforeningen har medvirket til at sammensætte programmet i Næstved.