Bustur med kreds 20 til Egernførde

Dato

P-pladsen ved Jernbanegade, Fredericia

Bussen afgår kl. 8 fra Fredericia, P-pladsen ved Jernbanegade. Samler op i Vejle kl. 8.20 ved P-plads Ulvehavevej 58, Vejle. Det er en sidevej til Fredericiavej. Samler op ved afkørsel 65, syd for Kolding kl. 8,45 på sammenkørselspladsen. I Egernførde møder vi medlemmer af SSF, der giver en guided rundtur i byen kl. 10-12. Vi spiser vores medbragte mad i medborgerhuset. Kl. 13-14 fortæller Gitte Hougaard Werner, SSF, om det lokale mindretalsarbejde i Rendsborg/Egernførde. Kl. 14 køres til Christianslyst eller Sankelmark, hvor vi får kaffe m.m. Kl. 16 starter hjemturen. Pris medlemmer: 400 kr. ikke medlemmer 450 kr. Tilmelding senest den 1.september til Kirsten Rykind-Eriksen. Opgiv venligst telefonnummer og mailadresse ved tilmeldingen. Vi har brug for både tilmelding og betaling senest den 3. september til Grænseforeningen for Fredericia og omegn, konto i Nordea 2440 9200500097- husk at angive navn ved betaling.